loading...

هزینه های زندگی در قبرس شمالی

بازدید : 0
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 13:11


یک: طبیعت دیده نشده قبرس شمالی
قطعاً در شرایطی‌که قصد خرید ویلا در یک میهن دیگر را داشته باشید، ترجیح می‌دهید به سراغ کشوری بروید که طبیعت دیده نشده و آرامی داشته باشد. همینطور دسترسی به سواحل خوشگل و قابلیت گردش در آنها نیز فاکتور مهمی برای تعیین میباشد. قبرس شمالی هر دوی این مورد ها هزینه زندگی در قبرس شمالی را داراست.

بیشه های قبرس شمالی
قبرس شمالی دارنده آب و هوای مدیترانه‌ای میباشد که سبب گردیده به کشوری رمز سبز تبدیل خواهد شد. بیشه‌ها و پوشش طبیعی این جزیره مخصوص بوده و بیشتراز 1200 سیرتکامل گیاهی را در خویش مکان داده میباشد. مهم ترین بیشه‌های قبرس شمالی در شهر گیرنه قراردارد. تلفیق بیشه‌های گیرنه با مناظر کوهستانی این شهر را به شایسته ترین حوزه‌ برای خرید ویلا در قبرس شمالی تبدیل نموده است. برای داده ها بیشتر درباره طبیعت این مرزو بوم نوشته ی علمی «جاهای جذاب قبرس شمالی» را دنبال نمائید.

دو: سواحل شنی و صخره‌ای در قبرس شمالی
دومی عاملی که سبب گردیده قبرس شمالی شایسته ترین مملکت برای خرید ویلا باشد، سواحل لبریز تعداد آن میباشد. در دو شهر فاماگوستا و گیرنه می توانید شاهد سواحل شنی و صخره‌ای زیبایی باشید. مهمترین سواحل قبرس شمالی عبارتند از:

حاشیه دریا آلاگادی (Alagadi)
کنار دریا پالم (Palm)
حاشیه دریا گلاپسیدیس (Glapsides)
کنار دریا نقره‌ای (Silver Beach)
کلوپ ساحلی اسکیپ (Escape Beach Club)
حاشیه دریا آکاپلو (Acapulco)
کنار دریا دیانا (Diana)
حاشیه دریا لارا (Lara)
حاشیه دریا آفندریکا (Aphendrika)
در حالتی‌که می خواهید با خصوصیت‌های هر حاشیه دریا آشنا گردید، میتوانید نوشته‌ی علمی «شایسته ترین سواحل قبرس شمالی» را به‌دنبال بخوانید.

سواحل قبرس شمالی برای خرید ویلا
سه: امنیت و آزادی‌های اجتماعی و شخصی
با اینکه عموم قبرس شمالی مسلمان میباشند، ولی آیین در سیاست‌های این مرزو بوم دخالتی ندارد. قبرس شمالی به‌تیتر یک سرزمین توریستی شناخته می‌گردد. عفاف و حجاب در قبرس شمالی یک دستور فردی بوده و آزاد میباشد. زنان و مردان در سواحل قبرس شمالی می توانند با هر پوششی به تفریح و استراحت بپردازند. همینطور در برای اجرا شغل های اداری و روزمره هم آزادی پوشش برای همگی اشخاص وجود دارااست.

امنیت در سرزمین قبرس شمالی
نکته دیگر اینکه قبرس شمالی به‌تیتر یکی‌از امن‌ترین بخش ها جهان شناخته میگردد. داده های عددی جرم و جنایت درین مملکت بسیار زیر میباشد. تا جایی که بخش اعظمی از عموم محلی ممکن میباشد خودروی خویش را با درب گشوده رها نمایند و به خرید یا این که گردش بپردازند. حتی در صورتیکه در نصفه‌های شب هم قصد گردش در خیابان‌های قبرس شمالی را داشته باشید، با مشکلی روبرو نخواهید شد.

چهار: هزینه معاش در قبرس شمالی
قبرس شمالی بخشی از مجموعه کشورها اروپا میباشد. به همین خیال منطقی به لحاظ می رسد که هزینه معاش درین مرزوبوم را با کشورهای اروپایی مقایسه کنیم. با اینکه قبرس شمالی به‌تیتر یک مملکت در هم اکنون بسط شناخته می‌گردد، ولی اقتصاد این میهن شرایط پایداری دارااست. نرخ بیکاری در قبرس شمالی کمتر از 8 درصد میباشد و تورم هم حدود 4 درصد برآورد می‌گردد. نکته دیگر اینکه هزینه‌های معاش در قبرس شمالی حدود 30 تا 40 درصد ذیل‌خیس از سایر کشورهای اروپایی میباشد. این وضعیت سبب گردیده تا مهاجران متعددی قصد به خرید ملک یا این که ویلا در قبرس شمالی بگیرند.

پنج: قابلیت و امکان اخذ وام برای خرید ویلا در قبرس شمالی
مزیت دیگر خرید منزل حیاط دار در قبرس شمالی، قابلیت و امکان اخذ وام میباشد. کل افرادی که قصد خرید ملک برای سپرده گذاری در قبرس شمالی را داشته باشند، می توانند در اولِ شغل 30 درصد از هزینه خرید را پرداخت نمایند و برای پرداخت مبلغ مانده از وام بانکی منفعت‌مند شوند. این خصوصیت سبب گردیده تا اهل ایران‌های متعددی به اندیشه خرید ملک در قبرس شمالی باشند.

بازدید : 7
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 12:51


قبرس شمالی کجاست؟
مرزوبوم قبرس(cyprus)، جزیره ای در شرق دریای خزر واقع گردیده و به یونانی Kípros، به ترکی Kuzey Kıbrıs، تلفظ می‌گردد. این مرزو بوم از قبل های به دور به جهت، داشتن آب و هوای مدیترانه ای، منابع معدنی، محصول ها کشاورزی، زیبایی های طبیعی دارای اسم و رسم،روغن زیتون و شراب مشهور بوده میباشد. قبرس شمالی با اسم قانونی جمهوری شکاف قبرس شمالی (KKTC یا این که Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ) یک منطقه مستقل در شمال هزینه زندگی در قبرس شمالی قبرس میباشد.
قبرس با حالت استراتژیک و زیبایی بی‌مانندش، تحت عنوان سو‌مین جزیره بلندمرتبه دریای خزر شناخته میشود. همینطور این مرزوبوم به جهت جای ‌های باستانی خویش، باستان شناسان را به جهت سرسبزی‌ و طبیعتش، زیست شناسان را به جهت تاریخ مالامال فراز و نشیبش و پژوهشگران و بازدیدکنندگان در میان‌المللی را در سال جاری‌ها به خویش جذب نموده است. افزون بر آن، قبرس در سال‌های اخیر از لحاظ توریسم و سرمایه‌گذاری گزینه اعتنا عوام مردم قرار گرفته میباشد. ممکن میباشد شما هم کنجکاو باشید که‌این جزیره مالامال راز و سر چه قبل‌ای را از راز گذرانده و چرا فعلا به دو نصیب تقسیم گردیده است؟ پس همدم این نوشته ی علمی گردید تا جواب این سوال های را پیدا نمائید.
درباره‌ قبرس
مرزوبوم قبرس، دست کم قدمتی به اندازه آناتولی داراست و به همین برهان هم اثر ها فرهنگ و تمدن‌ها و فرهنگ وتمدن‌های بی‌شماری را در خویش مکان داده میباشد. اما مجال ظریف کشف این جزیره‌ دیده نشده و ماندگار، هنوز به صورت ظریف اعلام نشده به این دلیل که به گفته بعضی باستان شناسان، اولی مرد قبرسی حدوداً 7000 سال پیش از به دنیاآمدن درین سرزمین معاش می‌نموده است. این در حالی‌ست که بعضا شواهد نماد میدهند که عموم اول‌ جزیره، در بین سال‌های 3500 تا 4000 پیش از پیدایش آناتولی، به قبرس آمده‌اند.

جزیره قبرس نزدیک به 65 کیلومتری جنوب ترکیه، 100 کیلومتری غرب سوریه و 770 کیلومتری جنوب شرقی یونان جای دارد.
همان طور که انتظار می‌رود، عموم قبرس در روزگار نوسنگی (اول انقلاب کشاورزی) در سکونتگاه‌های خرد و در امتداد حاشیه دریا بخشها مطلوب کشاورزی و گوشه‌های رودخانه‌ها معاش می‌کردند و به کشاورزی درگیر بودند.

باستان شناسان بر این باورند که در حین بعدازظهر برنز، مهاجران بیشتری به جزیره آمده و جمعیت جزیره را ارتقاء دادند و در غایت با ارتقاء نیروی انسانی جزیره، توسعه و گسترش قبرس استارت شد.

کسب معادن درین جزیره، ایجاد مصنوعات شیشه‌ای و بیزنس با کشورهای گوشه و کنار سبب شناخته شدن جزیره‌ی قبرس دربین عموم دنیا شد به دلیل آن که این جزیره در مسیرهای تجاری حیاتی در شرق مدیترانه قرار داشت. با این‌که‌این شناخته شدن برای قبرس، شهرهای گران قدر و رونق اقتصادی بیشتری را به یار آورد، البته سبب ساز جلب دقت کشورهای استعمارگر شد به سیرتکامل‌ای که عموم قبرس سال‌ها پایین اشراف اقتدار‌های روزگار بودند!

همان طور که انتظار می‌رود، عموم قبرس در روزگار نوسنگی (اول انقلاب کشاورزی) در سکونتگاه‌های خرد و در امتداد کنار دریا بخشها مطلوب کشاورزی و گوشه‌های رودخانه‌ها معاش می‌کردند و به کشاورزی سرگرم بودند.

باستان شناسان بر این باورند که در حین بعدازظهر برنز، مهاجران بیشتری به جزیره آمده و جمعیت جزیره را ارتقا دادند و در غایت با ارتقاء نیروی انسانی جزیره، توسعه قبرس آغاز شد.

استحصال معادن در‌این جزیره، ایجاد مصنوعات شیشه‌ای و کسب و کار با کشورهای دور و اطراف سبب شناخته شدن جزیره‌ی قبرس دربین عموم دنیا شد چرا‌که این جزیره در مسیرهای تجاری حیاتی در شرق مدیترانه قرار داشت. با این‌که‌این شناخته شدن برای قبرس، شهرهای گرانقدر و رونق اقتصادی بیشتری را به همدم آورد، ولی منجر جلب دقت کشورهای استعمارگر شد به سیرتکامل‌ای که عموم قبرس سال‌ها پایین احاطه توان‌های روزگار بودند!

همانگونه که انتظار می‌رود، عموم قبرس در روزگار نوسنگی (اولیه انقلاب کشاورزی) در سکونتگاه‌های خرد و در امتداد کنار دریا بخش ها مطلوب کشاورزی و گوشه‌های رودخانه‌ها معاش می‌کردند و به کشاورزی سرگرم بودند.

باستان شناسان بر این باورند که در حین بعدازظهر برنز، مهاجران بیشتری به جزیره آمده و جمعیت جزیره را ارتقا دادند و در غایت با ارتقا نیروی انسانی جزیره، گسترش قبرس آغاز شد.

دستیابی معادن در‌این جزیره، ساخت و ساز مصنوعات شیشه‌ای و بیزنس با کشورهای دور و اطراف سبب ساز شناخته شدن جزیره‌ی قبرس در میان عموم دنیا شد به این دلیل که این جزیره در مسیرهای تجاری حیاتی در شرق مدیترانه قرار داشت. با این‌که‌این شناخته شدن برای قبرس، شهرهای گرانقدر و رونق اقتصادی بیشتری را به همپا آورد، ولی منجر جلب اعتنا کشورهای استعمارگر شد به سیرتکامل‌ای که عموم قبرس سال‌ها ذیل احاطه اقتدار‌های زمانه بودند!

نگاهی به فرهنگ و تمدن‌ها در قبرس
همان گونه که پیش‌خیس به آن اشاره کردیم، در قبرس فرهنگ‌ها و امپراطوری‌های زیادی حکومت کرده‌اند. در بنا شده در قبلی که قبرس قدرتی برای نگهداری سرزمینش نداشت؛ هر از چندگاهی به وسیله کشورهای هم محلی اشغال می شد! که اما هنوز هم به جهت حالت استراتژیکش، آیتم عشق و علاقه بعضی از کشورهای توان طلب می باشد. البته امروزه قبرس توانسته خویش را تحت عنوان کشوری غیروابسته معرفی نماید و با جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به دگرگونی صنعتی و شکوفایی اقتصادی رسد.

این فراز و نشیب‌های تاریخی قبرس و تعدد عصر‌های امپراطوری، سبب گردیده امروزه درین میهن اثرها تاریخی و جای ‌های توریسم بی‌شماری وجود داشته باشد. در‌این نصیب نوشته‌ی‌علمی به زمانه‌های مختلفی که قبرس به خویش چشم میباشد میپردازیم.

بعد از ظهر کاتولیک در قبرس میان سال‌های 3500 تا 2300 پیش از به دنیا آمدن وجود داشت. در‌این زمانه مس بیشتر استعمال می شد. ولی زیرا در آن مجال، کاربرد مس هنوز کشف نشده بود؛ عموم از آن تحت عنوان ابزاری برای ارتقا استحکام و برش اجسام سفت دیگر استعمال می‌کردند.
به 2300 تا 1050 پیش از به دنیاآمدن، بعدازظهر برنز گفته می شود و این روزگار هنگامی شروع شد که عموم ایجاد برنز را آموختند. این بعد از ظهر در داخل خویش به 3 قسمت تقسیم میشود: بعدازظهر برنز پیر، میانی و جوان.
بعد از ظهر آهن فی مابین سال‌های 1050 تا 395 پیش از به دنیا آمدن درین جزیره حکم کننده بود. درین زمان عموم به مکان برنز استارت به به کار گیری از ابزارهای تشکیل‌شده از آهن کردند. بعدازظهر آهن به عصر هندسی، زمان باستانی، عصر کلاسیک، عصر هلنیستی و عصر رومی تقسیم می شود.
بعدازظهر کلاسیک در سال‌های 475 تا 325 پیش از به دنیا آمدن در جریان بود که درین روزگار حاکمیت مصریان در قبرس نقطه پايان یافت و این جزیره جز زمین ها پارسیان قرار گرفت. اما در همین زمانه با حمله اسکندر مقدونی، جزیره ذیل اشراف یونان درآمد.
بعد از ظهر هلنیستی فی مابین سال‌های 325 تا 58 پیش از به دنیاآمدن در‌این جزیره وجود داشت. درین روزگار تئاترها، خزینه‌ها، مجسمه‌ها و حرم‌های پادشاهی ساخته شد که معماری اکثر آنها با معماری یونانیان انطباق داشت. بعداز مرگ اسکندر مقدونی (318 پیش از تولد) پاد شاه بطلمیوس در قبرس به سلطنت رسید.
زمان رومی در میان 58 پیش از ولادت و 395 پس از تولد در قبرس در جریان بود. قبرس در آن مجال به وسیله فرمانداران اداره می شد و از سوی دیگر، مسیحیت به وسیله برنابا (Barnabas، یک کدام از مبلغان تاثیرگذار آئین مسیحیت) در قبرس پیشرفت یافت. درین زمان نیز مانند بعد از ظهر هلنیستی؛ بنا‌هایی مانند تئاتر، استادیوم، قنات و گرمابه ساخته شد البته با ساختار و معماری‌های رومیان.
عصر بیزانس به سال‌های 395 تا 1191 بعداز به دنیا آمدن گفته می‌گردد. یکی‌از مهم ترین اتفاقات این روزگار، نوسازی شهر سالامیس بود. در‌حالتی که شهر سالامیس که در تاثیر زمین لرزه ویران گردیده بود، در سال های امپراطور بیزانس کنستانتیوس (337-361) تجدید بنا نمیشد؛ احتمالا امروزه، قبرس یکی‌از مهم ترین جاذبه‌های توریسم خویش را از دست می‌اعطا کرد. همینطور درین زمان، قلعه سنت هیلاریون، قلعه بوفاونتو و قلعه کانتارا ساخته شد.
بعداز سقوط بیزانس در نبرد‌های صلیبی، ریچارد نخستین -پاد شاه انگلستان- قبرس را تصرف کرد. در‌این زمان، نیکوزیا پایتخت شد. همینطور دولت برای پیشرفت‌ی جزیره، آغاز به عده‌آوری مالیات کرد. درین عصر هزینه‌های متعددی برای توسعه و گسترش و جانبداری از جزیره شکل گرفت. افزون بر آن تمدن و هنر قبرس درین عصر شکوفا شد. بخش اعظمی از کاخ‌های باشکوه، کلیساهای اصلی و عمارت‌ها درین فرصت ساخته شدند. البته در سال‌های آن‌گاه، ونیزی‌ها بر این جزیره احاطه یافتند که به جهت مبارزات پاپ و دولت‌شهرهای ایتالیا بود.

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 13:02


دست اندرکاران اساسی مؤثر بر ارزش اجاره منزل در قبرس شمالی
شهری که منزل در آن هزینه زندگی در قبرس شمالی جای‌دارد
شرایط منزل که در راس شهر باشد یا این که در لبه شهر
دسترسی های همگانی و شهری منزل
مساحت منزل
تعداد و پهنا اتاق ها
نوع ملک که حیاط دار باشد یا این که اپارتمانی
مبله بودن منزل
خصوصیات و تجهیزات منزل
سن ساختمان
بها ارز
هزینه برق، آب، گاز و شارژ منزل های اجاره ای در قبرس شمالی
مخارج برق، گاز به جهت عدم منفعت مندی قبرس شمالی از نیروگاه های برقی قدرتمند و مخازن گاز میانگین رو به بالاست. در قبرس شمال لوله کشی گاز نیست و گاز مصرفی به طور سیلندر های قابل شارژ به راحتی قابل دسترس می‌باشند.
کل منزل های اجاره ای پولی را تحت عنوان شارژ ساختمان از مستاجر اخذ میکنند و مبلغ شارژ بستگی به حالت ملک و امکاناتی که دارااست، متعدد میباشد. هزینه شارژ ساختمان به طور ماهیانه و یا این که در بالا، شارژ ساختمان برای مقطع 1‌سال گرفته می‌گردد.
آب لوله کشی در منزل های قبرس وجود داراست و سوای هیچ مشکلی برای پخت و پز به کار گیری می شود.
هزینه برق در قبرس شمالی شبیه کشور‌ایران به طور قبض وجود ندارد، در هنگام اجاره منزل، یک کد به شما داده میگردد که منحصر به منزل ای که اجاره کردین می‌باشد و از روش آن کد و ورود به وب سایت قبض را پرداخت می‌کنید و می‌توانید ترازو مصرف برق را ببینید.

داده ها و حالت اجاره منزل در قبرس شمالی
مزایای اجاره منزل در قبرس شمالی
هزینه کمتر: اجاره منزل در قبرس شمالی نسبت به اقامت در هتل‌ها، هزینه کمتری دارااست. این فرمان برای گردشگرانی که میزان دارایی محدودی دارا‌هستند، بسیار اساسی میباشد.
آزادی: با اجاره منزل، شما میتوانید به آزادی بیشتری در اپ‌ریزی مسافرت خویش دست پیدا نمایید. شما می توانید به تعداد خودتان از اعضای خانواده یا این که دوستان خویش را یار و همدم خویش بیاورید و در یک دور و بر خانگی ریلکس‌خیس و آهسته خیس اقامت فرمایید.
تجهیزات: اکثری از منزل‌های اجاره‌ای در قبرس شمالی دارنده امکاناتی مانند آشپزخانه، وب، تلویزیون و ... می‌باشند که برای تفریح و استراحت در مسافرت شما بسیار اثر گذار می‌باشند.
شرایط مکانی: بخش اعظمی از منزل‌های اجاره‌ای در قبرس شمالی در حوالی جاذبه‌های توریستی و مرکزها خرید واقع گردیده‌اند. این دستور منجر میشود که شما به راحتی به‌این جای ‌ها دسترسی داشته باشید.

بازدید : 5
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 13:24


جشنواره کیپریا
این فستیوال قبرس شمالی یک جشنواره در بین‌المللی میباشد که از تعالی‌ترین جشنواره های قبرس شمالی نیز به حساب می آید. در زمان جشنواره کیپریا، هنرمندانی از سراسر کشورهای جهان به اجرای رقص باله، تئاتر، اپرا و سیرک میپردازند. این جشنواره برای تمامی بازدیدکنندگان دیدنی و لذت‌نصیب هزینه زندگی در قبرس شمالی میباشد.

جشن و پای کوبی‌ها و جشنواره‌‌های قبرس شمالی | معرفی جامع ، مجال برگزاری و خرید بلیط - جشنواره اپرای افرویت
جشنواره اپرای افرویت
جشنواره اپرای افرویت (Afrodit Opera Festival) در قبرس شمالی یک روی داد هنری و موسیقی میباشد که به اجرای قطعات اپرایی دارای شهرت در دور و اطراف‌های گشوده درین حیطه می پردازد. این جشنواره به افتخار آفرودیت، خدای یونان باستان عشق و علاقه و زیبایی، نامگذاری گردیده‌است.

جشنواره اپرای افرویت اکران‌های اپرایی پر رنگ‌ای را در جای ‌های متعدد قبرس شمالی ارائه می دهد. این اجراهای زنده مشمول اپراهای پر اسم و رسم از قبیل “کارمن”، “لا تراویاتا”، “آیدا”، “مادام باترفلای” و بقیه اپراهای گرانقدر میباشد. هنرمندان ماهر، خوا‌نندگان ارکستر، مجموعه‌های کورال و رقصندگان درین جشنواره کمپانی می‌نمایند و اجراهای بی‌نظیری را به مخاطبان نشانه می‌دهند.

جشنواره اپرای افرویت در محیطی گرم و خوشگل برگزار میگردد و گردشگران داخلی و فرنگی را به خویش جذب می‌نماید. عشق‌مندان با حضور درین جشنواره، میتوانند به اپرا و موسیقی کلاسیک و اجراهای پر رنگ و فضایی منحصربه شخص لذت ببرند و تجربیات‌ای فراموش‌نشدنی را داشته باشند.

جشن و پایکوبی‌ها و جشنواره‌‌های قبرس شمالی | معرفی جامع ، مجال برگزاری و خرید بلیط - جشنواره انگور
جشنواره انگور
از مهم ترین و والا‌ترین پای کوبی‌ها در قبرس شمالی، جشنواره انگور میباشد که جاذب اکثری از گردش گر‌ها و ساکنان جزیره قبرس به حساب می آید. همینطور تورهای بخش اعظمی از اروپا برای مشاهده این جشنواره به قبرس شمالی میایند. فرصت برگزاری جشنواره انگور هفته اولیه ماه اوت یا این که وسط مهر ماه میباشد. طی این جشنواره اشکال محصولاتی که با انگور تشکیل‌شده‌اند، به اکران نهاده می گردند. در کنار عرضه تولیدات، رقص، پای‌کوبی و شور در‌این جشن و پای کوبی برای گردش گر‌ها بسیار جالب میباشد. انگور یکی پر اسم و رسم‌ترین تولیدها قبرس شمالی میباشد.

جشن و پای کوبی‌ها و جشنواره‌‌های قبرس شمالی | معرفی جامع ، مجال برگزاری و خرید بلیط - فستیوال گل
فستیوال گل
فستیوال گل در قبرس شمالی یک روی داد سنتی و فصلی میباشد که به تجلیل از زیبایی و فراوانی گل‌ها و گیاهان در‌این ناحیه میپردازد. این فستیوال سالانه در بهار برگزار میگردد و تحت عنوان یکی‌از رویدادهای اصلی فرهنگی و توریسم قبرس شمالی شناخته میگردد.

در فستیوال گل قبرس، گلشن‌ها، پارک‌ها و فضاهای همگانی متعدد در شهرها و روستاهای قبرس شمالی با گل‌های خوشگل تزئین میگردند. این فستیوال مشمول نمایشگاه‌های گل، اکران‌های باغبانی، مسابقات شایسته ترین باغچه و عمل‌های هنری مربوط به گل‌ها می گردد.

در فستیوال گل، عموم و بازدیدکنندگان میتوانند از زیبایی‌های گل‌ها لذت ببرند، اشکال گل‌ها و گیاهان کم و قشنگ را مشاهده نمایند و از بوی خوشایند آن ها لذت ببرند. همینطور، میتوانید از دکان‌ها و بازارهای محلی در فستیوال گل بازدید فرمائید و گل‌ها، گیاهان، گذارده‌های باغبانی و تولید ها مرتبط را خریداری نمائید.

فستیوال گل فرصتی میباشد برای عموم قبرس شمالی تا عشق‌مندی خویش در مورد باغبانی و گل‌ها را به اکران بگذارند و از زیبایی‌ها و رنگارنگی‌های گل‌ها لذت ببرند. همینطور، این فستیوال به گردشگران داخلی و فرنگی فرصتی می دهد تا از زیبایی‌های طبیعت و فرهنگ وتمدن محلی قبرس شمالی غافل نشوند و تجارب‌ی یک فستیوال مختلف را بدست آورند.

بازدید : 3
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 12:52


نشانی شایسته ترین مرکز ها خرید قبرس شمالی و معرفی بدون نقص آنان
راس خرید یک کدام از مهم ترین و مالامال عنایت ترین دلایلی میباشد که اشخاص آن مرز و بوم را برای مقصد توریستی یا این که مهاجرتی خویش تعیین نمایند چون سپرده گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی یک کدام از ترندترین منش های ورود به‌این کسور بی سابقه میباشد و می بایست بدانند که نیازهایشان در آن مرز و بوم برطرف گردد. همینطور برای آن سرزمین هم مداقه ویژه ای دارااست چون گردشگران متعددی را می تواند به خویش جذب هزینه زندگی در قبرس شمالی نماید.
لیست مرکزها خرید قبرس شمالی
راس خرید نیکوزیا جنس
راس خرید قبرس
راءس خرید فرودگاه
راس خرید بازار گیرنه
راس خرید دربویو
بازار سابق بیوکهان
راءس خرید تیمینیس
سیتی متاع
راءس خرید در کسل فاماگوستا
دکان های زنجیره ای در قبرس شمالی
دکان زنجیره ای لمار
مغازه زنجیره ای موتلو
دکان زنجیره ای ماکرو
مغازه زنجیره ای ایلارمار
دکان زنجیریه ای فرمانروا
شما به راحتی می توانید هر کالایی که مدنظرتان باشد را با هر مارک و سبک در مرکزا خرید قبرس شمالی که در ابتدا ذکر شده شد پیدا نمایید پس سوای دقدقه و طاقت این سرزمین را برای مقصد توریستی و توریسم خویش گزینش نمایید.

خلال این بازارها ، سوپر مارکت‌های زنجیره‌ای و دکان‌های مواد غذایی متنوع مانند ماکرو، موتلو، لمار، آسترو، ایلارمار و … در قبرس شمالی وجود داراست که همگی ما یحتاج معاش به عنوان مثال پوشاک و وسایل خانه در انها جانور میباشد ‌و درصورتی که بخواهیم به شایسته ترین و معتبرترین دکان­‌های قبرس شمالی دسترسی داشته باشیم می بایست به دو شهر خوشگل و گران‌قیمت گیرنه و نیوکوزیا مسافرت کنیم.

دکان تعالی و پر اسم و رسم ارورکوی که در مسیر لفگوشا واقع گردیده و برای خرید از اسباب و اثاث منزل تا پوشاک و مورد نیاز معاش یکی‌از شایسته ترین مغازه های این ناحیه میباشد و می‌قدرت به آنجا رفت.

در شرایطی‌که پیرو خرید خرقه‌های ارزان بها میباشید درمراکز خرید قبرس شمالی می­‌توانید سبک­‌های نسخه برداری یا این که فیک را بیابید. البته در شرایطی‌که چگونگی و مارک برایتان اساسی میباشد بایستی کمی متعددی پول خرج نمایید و از دکان­‌های مارک که بسیار متنوع هم میباشند و واپسین سبک‌­های روز جهانی را عرضه می‌نمایند خرید فرمائید.

بازدید : 1
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:40


یکسری طریق برای هجرت به قبرس شمالی وجود دارااست؟
تحت عنوان شخصی که قصد مسافرت به قبرس شمالی را دارااست، بایستی با گونه های نحوه‌های دریافت اقامت این مملکت آشنا باشید. برای این مراد، بد وجود ندارد بدانید که از طریق‌های بدون واسطه و غیرمستقیم متعددی می‌اقتدار اقامت این مرز و بوم هزینه زندگی در قبرس شمالی را به دست آورد.

مثلا مسئله‌های مهم سفر به مرزوبوم قبرس شمالی می‌قدرت به لیست تحت اشاره نمود:

هجرت از روش دریافت روادیدِ دانشجویی
هجرت به قبرس شمالی از روش تصویب کمپانی و کاری
سرمایه‌گذاری و خرید ملک در مورد‌های گوناگون جهت دریافت اقامت قبرس شمالی
در کنار طریق‌های مهم سفر به قبرس شمالی، نحوه‌های فرعی دیگری هم وجود دارا هستند که مثلا آنها می‌قدرت به تزویج و به دنیا آمدن اشاره نمود. در کل، در صورتی‌که از روش نحوه‌های مهم جهت دریافت اقامت این سرزمین مبادرت فرمائید، شانس بیشتری برای اخذ اقامت و روادیدِ این سرزمین خواهید داشت.

دریافت اقامت راحت قبرس شمالی با علم آموزی در‌این مرزوبوم
یکی‌از طریق‌های مهم و راحت هجرت به قبرس شمالی، دریافت روادیدِ تحصیلی این مرز و بوم میباشد. از دید جايگاه آموزشی، به عبارتی‌طور که پیش‌خیس بدین نکته اشاره شد، این مرز و بوم از درجه بالایی برخوردار‌است. در سود، با علم آموزی در قبرس شمالی، گواهی تحصیلی معتبری را اخذ خواهید کرد.
یک کدام از دلایلی که سبب ساز شد‌ه‌است تا واحد سنجش درخواست متعددی جهت دریافت اقامت علم آموزی در قبرس شمالی وجود داشته باشد، هزینه‌های مطلوب علم آموزی میباشد. در حالی که برای علم آموزی در بخش اعظمی از کشورهای اروپایی و آمریکایی بایستی هر ساله بیشتراز 20 الی 30 هزار دلار یا این که یورو پرداخت نمائید، نرخ شهریه در قبرس شمالی فی مابین 3 تا 12 هزار دلار میباشد. اما این نرخ با اعتنا به بازه و فن تحصیلی مقداری مختلف خواهد بود. با این هم اکنون، پیشنهاد می کنیم درصورتی که قصد سفر تحصیلی را دارید و می خواهید یک مرزوبوم مقرون به صرفه را گزینش نمایید، قبرس شمالی قادر است مورد قابل قبولی برای شما باشد.

مثلا مزایای دریافت اقامت علم آموزی قبرس شمالی می‌قدرت به قابلیت اخذ بورسیه تحصیلی اشاره نمود. در حالی که در اکثری از کشورها بورسیه‌های تحصیلی به طور بسیار محصور و برای شهروندان آن مملکت ارائه میگردند، در قبرس شمالی میتوانید به راحتی برای خویش بورسیه تحصیلی اخذ فرمائید. در بعضی مواقع، این بورسیه‌ها می توانند بیشتر از 90 درصد هزینه‌های معاش و علم آموزی شمارا در‌این مرز و بوم پوشش دهند.

صفر تا صد سفر تحصیلی به قبرس شمالی
در شرایطی که قصد دریافت روادیدِ تحصیلی مرزوبوم قبرس شمالی را دارید، بد وجود ندارد بدانید که برای این خواسته، آغاز بایستی در یکی‌از مرکزها آموزشی این میهن پذیرفته گردید. بعداز این شغل، وهله به مراجعه به سفارت این میهن می رسد. با ارائه مدارک و ایفا گفت‌و‌گو، حالت شما جهت دریافت روادید نظارت گردد. در شکل پذیرش، در کوتاه‌ترین فرصت روادیدِ تحصیلی خویش را اخذ خواهید کرد.

مدارکی که می بایست جهت دریافت روادیدِ تحصیلی قبرش شمالی ارائه دهید
مدارک موردنیاز جهت مسافرت

اصل و ترجمه قانونی دادستانی سند عدم سوء پیشینه
اصل و ترجمه قانونی دادستانی مدرک تزویج در شکل تأهل
3 قطعه عکس 4*3
اصل و اسکن پاسپورت (گذرنامه) با دست کم 8 ماه اعتبار
اصل و ترجمه گواهینامه ارشادوراهنمایی و رانندگی
ریزنمرات 2 سال آخرتحصیل با تائیدیه نظام آموزشی (حوزه‌ و راس) با ترجمه و مهر دادستانی
هیبت کامل شدن گردیده درخواست تایید
۲ الی ۳ سفارش‌طومار
نسخه برداری سند دیپلم متوسطه (جهت علم آموزی در مدت کارشناسی)
نسخه برداری مدارک دانشگاهی (جهت تحصل در بازه زمانی فوق لیسانس و یا این که دکترا)
ریزنمرات زمان تحصیلی پیشین
رزومه
علت‌طومار
مدرک عدم سوءپیشینه
سند تمکن مالی ( دربین ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان)
دریافت اقامت قبرس شمالی با عمل درین مرز و بوم
یکی‌از دوست داستنی‌ترین طریق‌های سفر به قبرش شمالی، دریافت روادیدِ کاری این مرز و بوم میباشد. یک کدام از مهمترین مزایایی که در‌این ارتباط وجود داراست این میباشد که ایرانیان می توانند فارغ از نیاز به دریافت روادید وارد قبرس شمالی شوند و در پی عمل بگردند. پس از اینکه توانستید درین میهن شغل متبوع را پیدا نمایید، روادیدِ کاری قبرس برای شما صادر شود. این در حالی میباشد که در صورتی‌که اشخاص دیگر بخواهند برای عمل در‌این سرزمین مبادرت نمایند، آغاز روادیدِ منحصر کشف کردن فعالیت یک ماهه را اخذ خواهند کرد.

تحت عنوان شخصی که قصد شغل در مملکت قبرس شمالی را داراست، می بایست مطلقا از مهارت‌های ارتباطی بالا منتفع باشید. یکی‌از لازمه‌ها برای منتفع از مهارت‌های ارتباطی بالا، احاطه به یک کدام از دو لهجه ترکی یا این که استانبولی میباشد. در این حالت، شانس بالاتری برای یافت کردن فعالیت دلخواه خویش خواهید داشت.
نکته‌ای که درباره مسافرت کاری به میهن قبرس شمالی وجود داراست این میباشد که برای این خواسته، کارفرمای شما می بایست دعوت‌طومار کاری ارسال نماید تا بتوانید روادیدِ کاری قبرس را اخذ فرمائید. در غیر این شکل، اذن دریافت این روادید را نخواهید داشت.

مدارکی که بایستی جهت دریافت روادیدِ کاری قبرس ارائه دهید:

گذرنامه قبرس شمالی
هیبت‌های کامل شدن گردیده و کامل
مدرک تمکن مالی و ارائه آن به سفارت قبرس
ارائه دعوت‌طومار کاری که از سمت صاحب کار صادر شد‌ه‌است
شیت برخورداری از بیمه تندرست
ارائه تفاهم نامه اجاره محل اقامت در سرزمین قبرس شمالی

بازدید : 2
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 13:05


ارزش اسباب و اثاث خانگی در قبرس شمالی
بها اثاثیه خانگی در قبرس شمالی تحت عنوان یکی‌از دست اندرکاران اساسی در انتخاب هزینه معاش در‌این حوزه‌ میباشد. این بها‌ها پایین تأثیر دست اندرکاران مختلفی نظیر مارک، چگونگی، فناوری به‌فعالیت رفته در دستگاه، و همینطور شرایط اقتصادی و تعرفه‌های واردات در قبرس شمالی قرار دارا‌هستند. دقت به‌این هزینه‌ها برای اشخاص و خانواده‌هایی که قصد دارا هستند در قبرس شمالی معاش نمایند، از مداقه ویژه‌ای برخوردار‌است، چرا‌که میتواند تأثیر قابل توجهی بر دارایی ماهیانه و هر ساله آنها هزینه زندگی در قبرس شمالی داشته باشد.

اسباب و اثاث خانگی مهم نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، و دستگاه تهویه هوا، جزء ضروریات هر منزل‌ای محسوب می گردند. بها این اقلام در قبرس شمالی می تواند به شدت متعدد باشد بسته به اینکه آیا محصول از برندهای فی مابین‌المللی میباشد که ممکن میباشد گران‌خیس باشند، یا این که از برندهای داخلی که ممکن میباشد ارزش مطلوب‌تری داشته باشند. این تفاوت بها‌ها مستقیماً بر هزینه معاش در قبرس شمالی تأثیر می گذارد و گزینش‌های مصرفی اشخاص را صورت می دهد.

خلال ارزش خرید نخستین، مصرف انرژی اثاثیه خانگی نیز می بایست در حیث گرفته گردد، به دلیل آنکه این مسئله میتواند بر هزینه‌های سرازیر خانواده‌ها تأثیر بگذارد. در فیض، خرید اسباب خانگی با تلاش انرژی بالا، هرچند که در صدر گران‌خیس باشد، قادر است در درازمدت به کاهش هزینه معاش در قبرس شمالی یاری دهد.

در اپلیکیشن‌ریزی برای خرید اثاثیه خانگی، مقایسه ارزش‌ها در دکان‌های متعدد، رسیدگی قابلیت و امکان خرید آنلاین از وب سایت‌هایی که ارسال در بین‌المللی دارا هستند، و همینطور به کار گیری از تخفیف‌های فصلی و پیشنهادات ویژه می تواند به رئیس عالی هزینه‌ها یاری دهد. این استراتژی‌ها می توانند به خانواده‌ها قابلیت و امکان دهند تا با دارایی‌ای که در دست دارا هستند، شایسته ترین گزینش‌ها را اعمال دهند و براین اساس، به در اختیار گرفتن عالی هزینه معاش امداد نمایند.

براین اساس، در حالی که ارزش اثاثیه خانگی قادر است تأثیر قابل توجهی بر هزینه معاش در قبرس شمالی داشته باشد، با اپلیکیشن‌ریزی ظریف و استعمال از راهکارهای صرفه‌جویی می‌اقتدار این تأثیرات را به دست‌کم رساند.
هزینه معاش در قبرس شمالی ۲۰۲۴
رسیدگی هزینه معاش در قبرس شمالی ۲۰۲۴ مستلزم اعتنا به تعدادی استدلال میباشد که می تواند دربرگیرنده اجاره مسکن، ارزش مواد غذایی، هزینه‌های حمل و نقل، بیمه بهداشتی، هزینه‌های آموزشی و بقیه هزینه های روزانه باشد. این هزینه‌ها میتوانند بر پایه ی مدل معاش، محل سکونت باطن جزیره، و تعداد اشخاص خانواده به شدت متغیر باشند. در‌این نصیب، به تجزیه و چک کلی هزینه‌های معاش در قبرس شمالی برای سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

اجاره و مسکن
اجاره مسکن یک کدام از وسیع ترین قسمت‌های هزینه معاش در قبرس شمالی میباشد. هزینه‌های اجاره می تواند بسته به اندازه، شرایط و چگونگی مسکن به صورت قابل توجهی گوناگون باشد. مسکن‌های امروزی و در حدود مرکزها شهری و دانش کده‌ها معمولاً گران‌خیس می باشند.

مواد غذایی و خوراکی
هزینه مواد غذایی نیز دلیل مهمی در گزینش هزینه معاش میباشد. خرید از بازارهای محلی و پخت و پز در خانه میتواند هزینه‌ها را به صورت قابل توجهی کم کند. با این درحال حاضر، میل کردن در رستوران‌ها و کافه‌ها قادر است بسیار گران‌خیس باشد.

حمل و نقل
حمل و نقل فردی، مانند داشتن خودرو، هزینه‌هایی مانند بنزین، بیمه و مراقبت را به یار دارااست. به کار گیری از حمل و نقل همگانی یک آیتم اقتصادی‌خیس میباشد، البته ممکن میباشد در بعضا بخش ها محدودیت‌هایی داشته باشد.

بهداشت و معالجه
بیمه بهداشتی و هزینه‌های درمانی قادر است نصیب دیگری از هزینه‌های معاش باشد، به خصوص برای خانواده‌ها و عده ای که نیاز به حفظ‌های پزشکی خاص دارا هستند.

فراگیری
هزینه‌های آموزشی، به خصوص برای خانواده‌هایی با فرزندان در سن علم آموزی، میتواند تأثیر قابل توجهی بر دارایی داشته باشد. مدرسه های در بین‌المللی و کالج‌ها ممکن میباشد شهریه‌های بالایی داشته باشند.

سرگرمی و تفریح
هزینه‌های سرگرمی و تفریح نیز می بایست در لحاظ گرفته شوند، که میتوانند از عمل‌های مجانی یا این که نادر هزینه تا سرگرمی‌های گران قیمت متغیر باشند.

به طور کلی، هزینه معاش در قبرس شمالی برای سال ۲۰۲۴ بسته به کارداران مختلفی متغیر میباشد و نرم افزار‌ریزی ظریف مالی می تواند به اشخاص و خانواده‌ها یاری دهد تا شایسته ترین استعمال را از منابع مالی خویش داشته باشند.

بازدید : 2
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 13:05


ارزش اسباب و اثاث خانگی در قبرس شمالی
بها اثاثیه خانگی در قبرس شمالی تحت عنوان یکی‌از دست اندرکاران اساسی در انتخاب هزینه معاش در‌این حوزه‌ میباشد. این بها‌ها پایین تأثیر دست اندرکاران مختلفی نظیر مارک، چگونگی، فناوری به‌فعالیت رفته در دستگاه، و همینطور شرایط اقتصادی و تعرفه‌های واردات در قبرس شمالی قرار دارا‌هستند. دقت به‌این هزینه‌ها برای اشخاص و خانواده‌هایی که قصد دارا هستند در قبرس شمالی معاش نمایند، از مداقه ویژه‌ای برخوردار‌است، چرا‌که میتواند تأثیر قابل توجهی بر دارایی ماهیانه و هر ساله آنها هزینه زندگی در قبرس شمالی داشته باشد.

اسباب و اثاث خانگی مهم نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، و دستگاه تهویه هوا، جزء ضروریات هر منزل‌ای محسوب می گردند. بها این اقلام در قبرس شمالی می تواند به شدت متعدد باشد بسته به اینکه آیا محصول از برندهای فی مابین‌المللی میباشد که ممکن میباشد گران‌خیس باشند، یا این که از برندهای داخلی که ممکن میباشد ارزش مطلوب‌تری داشته باشند. این تفاوت بها‌ها مستقیماً بر هزینه معاش در قبرس شمالی تأثیر می گذارد و گزینش‌های مصرفی اشخاص را صورت می دهد.

خلال ارزش خرید نخستین، مصرف انرژی اثاثیه خانگی نیز می بایست در حیث گرفته گردد، به دلیل آنکه این مسئله میتواند بر هزینه‌های سرازیر خانواده‌ها تأثیر بگذارد. در فیض، خرید اسباب خانگی با تلاش انرژی بالا، هرچند که در صدر گران‌خیس باشد، قادر است در درازمدت به کاهش هزینه معاش در قبرس شمالی یاری دهد.

در اپلیکیشن‌ریزی برای خرید اثاثیه خانگی، مقایسه ارزش‌ها در دکان‌های متعدد، رسیدگی قابلیت و امکان خرید آنلاین از وب سایت‌هایی که ارسال در بین‌المللی دارا هستند، و همینطور به کار گیری از تخفیف‌های فصلی و پیشنهادات ویژه می تواند به رئیس عالی هزینه‌ها یاری دهد. این استراتژی‌ها می توانند به خانواده‌ها قابلیت و امکان دهند تا با دارایی‌ای که در دست دارا هستند، شایسته ترین گزینش‌ها را اعمال دهند و براین اساس، به در اختیار گرفتن عالی هزینه معاش امداد نمایند.

براین اساس، در حالی که ارزش اثاثیه خانگی قادر است تأثیر قابل توجهی بر هزینه معاش در قبرس شمالی داشته باشد، با اپلیکیشن‌ریزی ظریف و استعمال از راهکارهای صرفه‌جویی می‌اقتدار این تأثیرات را به دست‌کم رساند.
هزینه معاش در قبرس شمالی ۲۰۲۴
رسیدگی هزینه معاش در قبرس شمالی ۲۰۲۴ مستلزم اعتنا به تعدادی استدلال میباشد که می تواند دربرگیرنده اجاره مسکن، ارزش مواد غذایی، هزینه‌های حمل و نقل، بیمه بهداشتی، هزینه‌های آموزشی و بقیه هزینه های روزانه باشد. این هزینه‌ها میتوانند بر پایه ی مدل معاش، محل سکونت باطن جزیره، و تعداد اشخاص خانواده به شدت متغیر باشند. در‌این نصیب، به تجزیه و چک کلی هزینه‌های معاش در قبرس شمالی برای سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

اجاره و مسکن
اجاره مسکن یک کدام از وسیع ترین قسمت‌های هزینه معاش در قبرس شمالی میباشد. هزینه‌های اجاره می تواند بسته به اندازه، شرایط و چگونگی مسکن به صورت قابل توجهی گوناگون باشد. مسکن‌های امروزی و در حدود مرکزها شهری و دانش کده‌ها معمولاً گران‌خیس می باشند.

مواد غذایی و خوراکی
هزینه مواد غذایی نیز دلیل مهمی در گزینش هزینه معاش میباشد. خرید از بازارهای محلی و پخت و پز در خانه میتواند هزینه‌ها را به صورت قابل توجهی کم کند. با این درحال حاضر، میل کردن در رستوران‌ها و کافه‌ها قادر است بسیار گران‌خیس باشد.

حمل و نقل
حمل و نقل فردی، مانند داشتن خودرو، هزینه‌هایی مانند بنزین، بیمه و مراقبت را به یار دارااست. به کار گیری از حمل و نقل همگانی یک آیتم اقتصادی‌خیس میباشد، البته ممکن میباشد در بعضا بخش ها محدودیت‌هایی داشته باشد.

بهداشت و معالجه
بیمه بهداشتی و هزینه‌های درمانی قادر است نصیب دیگری از هزینه‌های معاش باشد، به خصوص برای خانواده‌ها و عده ای که نیاز به حفظ‌های پزشکی خاص دارا هستند.

فراگیری
هزینه‌های آموزشی، به خصوص برای خانواده‌هایی با فرزندان در سن علم آموزی، میتواند تأثیر قابل توجهی بر دارایی داشته باشد. مدرسه های در بین‌المللی و کالج‌ها ممکن میباشد شهریه‌های بالایی داشته باشند.

سرگرمی و تفریح
هزینه‌های سرگرمی و تفریح نیز می بایست در لحاظ گرفته شوند، که میتوانند از عمل‌های مجانی یا این که نادر هزینه تا سرگرمی‌های گران قیمت متغیر باشند.

به طور کلی، هزینه معاش در قبرس شمالی برای سال ۲۰۲۴ بسته به کارداران مختلفی متغیر میباشد و نرم افزار‌ریزی ظریف مالی می تواند به اشخاص و خانواده‌ها یاری دهد تا شایسته ترین استعمال را از منابع مالی خویش داشته باشند.

بازدید : 3
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 12:22


چه‌طور کارها مالی را در قبرس شمالی طرح ریزی و مدیر کنیم؟
طرح ریزی و رئیس کارها مالی در قبرس شمالی یک عمل ضروری و بحران برانگیز برای مسافران و مهاجرانی میباشد که میخواهند در قبرس شمالی معاش نمایند. این دستور نیازمند استیناف ظریف، احتساب، مقایسه و تهیه دست اندرکاران و متغیرهای متعدد میباشد که بر هزینه معاش در قبرس شمالی تأثیر میگذارد. بعضی از نکات و داده ها برای طرح ریزی و رئیس کارها مالی در قبرس هزینه زندگی در قبرس شمالی شمالی عبارتند از:

پیش از هجرت به قبرس شمالی پژوهش و طراحی برنامه خویش را ایفا دهید. در باب مخارج معاش در قبرس شمالی برای اقلام و گروه های گوناگون مانند مسکن، طعام، حمل و نقل، محافظت های بهداشتی و غیره داده ها استحصال فرمائید. از درآمد و دارایی ای که برای معاش در قبرس شمالی نیاز دارید یا این که دارید با خبر گردید. با وکلای دارای اعتبار، حسابداران، مشاوران و غیره مشورت کردن نمائید که میتوانند شما‌را در جنبه های مالی مسافرت به قبرس شمالی موعظه و امداد نمایند.

محل اقامت و حمل و نقل خویش را عاقلانه با دقت به نیازها و ترجیحات خویش گزینش نمایید. مزایا و معایب خرید یا این که اجاره ملک، رانندگی یا این که به کار گیری از وسایل نقلیه همگانی و غیره را در لحاظ بگیرید. ارزش ها، چگونگی و در دسترس بودن مورد ها را مقایسه فرمائید. در خصوص وضعیت و قوانین تفاهم نامه یا این که توافق خویش با صاحب و مالک ملک، صاحب خانه، کمپانی کرایه اتومبیل و غیره گفتگو نمائید.

به فرهنگ و تمدن و آداب و رسوم عموم محلی که در قبرس شمالی معاش می نمایند احترام گذارده و سپاس فرمایید. بعضی از لغات و کلمه ها مهم ترکی را خاطر بگیرید که میتواند به شما در برقراری رابطه و تعامل با آنان یاری دهد. هنگام مواجهه با تفاوت ها یا این که معضل های آن ها، فرضی گشوده و صبور داشته باشید.

فیض

معاش در قبرس شمالی می‌تواند برای مسافران و مهاجرانی که میخواهند از جاذبه ها و مزیت های این حوزه‌ لذت ببرند، تجربیات ای موءثر و سودمند باشد. با این حالا، برخی از بحران ها و مخاطرات را نیز به یار دارااست که بایستی در حیث گرفته شوند، به ویژه راجع به هزینه معاش و رئیس مالی. مسافران و مهاجران با شعور کارداران و متغیرهای اثرگذار بر هزینه معاش در قبرس شمالی و با طراحی برنامه و رئیس زیرکانه کارها مالی خویش می‌توانند تجربیات ای سرازیر و پیروز از معاش در قبرس شمالی داشته باشند.
مقررات مسافرت به قبرس شمالی
قبرس شمالی حیطه ای فریبنده با ملیله های بی نیاز از جغرافیا، فرهنگ و تمدن و زمان ها میباشد. درین قسمت، به جنبه های مخصوص قبرس شمالی می‌پردازیم:

جغرافیا و آب و هوا: مناظر عجیب جزیره، از سواحل دیده نشده گرفته تا بخش ها کوهستانی را کشف فرمائید و با آب و هوای مدیترانه ای که ناحیه را خوشگل می نماید، آشنا گردید.

فرهنگ و تمدن و گویش: تأثیرات فرهنگی متنوعی را که قبرس شمالی را صورت داده میباشد جستجو نمایید و با لهجه های رایج درین ناحیه آشنا گردید.

اقتصاد و زمان های شغلی: نگرش هایی درخصوص منظره اقتصادی قبرس شمالی، مثلا صنعت های کلیدی و منظره شغلی برای مهاجران به دست آورید.

گونه های روادید برای قبرس شمالی
پیش از استارت مهاجرت مهاجرتی خویش، آشنایی مورد های متعدد روادید بسیار اساسی میباشد. این قسمت اشکال متفاوت ویزاهایی را که میتوانید در حیث بگیرید مشتمل بر :

روادیدِ توریستی
روادیدِ دانشجویی
ویزای شغلی
اقامت دایم
شهروندی
موقعیت روادیدِ قبرس شمالی
یکی‌از مهم‌ترین مقررات سفر به قبرس شمالی، نیاز به روادید میباشد. روادید سندی میباشد که اذن ورود و اقامت در یک سرزمین را برای یک عصر و غرض خاص میدهد. وضعیت روادیدِ قبرس شمالی به تابعیت، مقصود و بازه زمانی اقامت شخص فرنگی بستگی دارااست.

تابعیت: اکثر فرنگی ها برای ورود به قبرس شمالی تا 90 روز تحت عنوان گردش گر نیازی به روادید ندارند. با این درحال حاضر، در شرایطی‌که میخواهند بیشتراز 90 روز یا این که برای هدف های دیگری مانند فعالیت یا این که علم آموزی بمانند، می بایست پیش از مهاجرت به قبرس شمالی در مجاورت‌ترین کنسولگری TRNC یا این که دفتر نمایندگی در سرزمین خویش برای روادید درخواست دهند. پروسه درخواست روادید بسته به تابعیت، مقصود و برهه زمانی اقامت درخواست کننده ممکن میباشد گوناگون باشد.

غرض: مقصود از اقامت در قبرس شمالی نوع و گروه روادیدِ موردنیاز فرنگی را گزینش می نماید. اشکال و تیم های متفاوت روادید برای هدف ها متعدد مانند توریسم، تجاری، تحصیلی، کاری، گرد هم آیی خانواده و غیره وجود دارااست. برای مثال، روادیدِ توریستی به شخص فرنگی اذن می‌دهد تا حداکثر 90 روز در قبرس شمالی برای هدف ها تفریحی یا این که گشت و گذار بماند. ویزای شغلی به شخص فرنگی اذن میدهد تا برای یک صاحب کار یا این که رشته خاص تا یکسال در قبرس شمالی فعالیت نماید.

بازه زمانی فرصت: برهه زمانی اقامت در قبرس شمالی اعتبار و تمدید روادید را که شخص فرنگی اخذ می نماید گزینش می نماید. کلاً، ویزاها بسته به نوع و گروه روادید تا 90 روز یا این که 1سال اعتبار دارا هستند. با این هم اکنون، بعضی از ویزاها ذیل وضعیت و شیوه های خاصی قابل تمدید یا این که تمدید می باشند. مثلا، اذن اقامت موقت را می اقتدار هر سال تمدید یا این که تمدید کرد تا وقتیکه حالت و ملزومات وجود داشته باشد.

بازدید : 6
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 14:37


هجرت به قبرس شمالی از روش سپرده گذاری
سپرده گذاری در قبرس شمالی یکی‌از دیگر از رویه های دریافت اقامت در‌این مملکت میباشد. سرمایه‌گذاری و خرید ملک چه در درون و چه آن سوی مرز ریسک‌های متعددی داراست که می بایست پیش از اعمال معامله به خیر و خوبی سنجیده شود تا خرید سودآور و مطمئنی داشت. دریافت اقامت قبرس شمالی از روش خرید ملک، یکی‌از طرز‌های بسیار پرطرفدار برای هجرت به قبرس هزینه زندگی در قبرس شمالی شمالی میباشد.

در کاغذ خرید ویلا در قبرس شمالی به نکات مهمی جهت دریافت اقامت قبرس شمالی از روش سرمایه‌گذاری و خرید ملک اشاره کردیم. وضعیت دریافت روادید و همینطور وضعیت خرید انتقاد و قسطی را هم ذکر کردیم.

عده ای که حیاط دار را به زمان دست کم یک‌سال اجاره می‌نمایند، می توانند روادیدِ اقامت اخذ نمایند. همینطور سرمایه‌گذاری بدون واسطه در کمپانی‌ها نیز سبب ساز به صدور روادیدِ اقامت شود.

یکی رایج‌ترین شیوه‌های مسافرت، اخذ روادیدِ سرمایه‌گذاری میباشد. با سرمایه‌گذاری دست کم ۳۰۰ هزار دلار در قبرس شمالی، می‌قدرت روادیدِ اقامت قبرس شمالی را اخذ کرد. همینطور خرید ملک بالای ۳۰۰ هزار دلار نیز سبب ساز به دست آوردن اقامت قبرس شمالی شود.
عمل و هزینه‌های معاش در قبرس شمالی
بعداز هجرت به قبرس شمالی، مهاجران بایستی در زمینه ی موقعیت معاش، شغل و تمدن این مرزو بوم داده ها کافی داشته باشند. درین نصیب به بعضی نکات کلیدی اشاره می شود:

بازار فعالیت: با اعتنا به رویش اقتصادی اخیر قبرس شمالی، بازار عمل این مرزو بوم زمان‌های شغلی متعددی را برای مهاجران مهیا نموده است. صنعت های توریسم، ساخت‌و‌ساز، کشاورزی و سرویس ها، بیشترین تقاضا برای پرسنل فرنگی را دارا هستند.

تمدن و آداب و رسوم

آداب و رسوم توضیحات
گویش ترکی استانبولی لهجه رایج میباشد
مذهب اکثریت مسلمان با اقلیت مسیحی
خرقه پوشش محافظه‌کارانه پیشنهاد می‌گردد
خوراک غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی دوستداشتنی میباشند
حتما یکی معیارها پیش از سفر به قبرس شمالی برآورد هزینه‌ها میباشد. هزینه‌های معاش در سرزمین قبرس شمالی، به‌خصوص هزینه‌های مرتبط با جنس‌های غذایی محلی مانند صیفی جات و میوه‌، خرید یا این که اجاره منزل، مالیات و هزینه‌های حمل‌ونقل در آن به نسبت کشورهای اروپایی و آمریکایی و حتی بقیه کشورهای حوزه مدیترانه به‌صرفه‌خیس میباشد. جدول ذیل میتواند روءیت کرد بدیهی‌تری به نسبت هزینه معاش در قبرس شمالی را به شما ارائه دهد:

هزینه معاش در قبرس شمالی در مقایسه با کشورهای اروپایی مطلوب میباشد. میانگین هزینه اجاره منزل در ماه حدود 300-600 دلار و هزینه‌های سرازیر معاش برای یک نفر حدود 800-1200 دلار در ماه میباشد.

کمترین مقدار درآمد
ماهانه 12142 لیر
میانگین درآمد
ماهانه 15884 لیر
درآمد مناسب در شهرهای گرانقدر مانند نیکوزیا
ماهانه 10000 لیر
مقدار مالیات (برای درآمد بیشتر از 5000 لیر در ماه)
حدود 10 درصد
مقدار مالیات (برای درآمد بیشتر از 30000 لیر در ماه)
حدود 37 درصد

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 150
  • بازدید کلی : 150
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی